zaterdag 4 april 2015

To Do List

What to do?
 Er moeten nog zoveel dingen gedaan worden voor mijn gevoel. Volgens mij is het ook gewoon zo. Dinsdag is het nog 6 weken tot ik 37 weken zwanger ben. Voor die tijd wil ik met alles klaar zijn. Wat moet er nog gedaan worden en wat is er al klaar?

Jazzlynns kamer is klaar! Thank God! Nu alleen haar zo ver krijgen om haar daar te laten slapen. Ze is heel hangerig de laatste weken. En laat mijn buik niet met rust. Net als de kat maar daar hadden we het niet over. Binnenkort komt er een blog van haar kamer online.

Er is een babywasje gedraaid! Ja lekker vroeg maar op een of andere manier heb ik nooit lege was manden. Hoe kan dat nou? En dan zitten mijn kleren er niet eens tussen. Die stop ik altijd gelijk in de wasmachine. Gemeen he! Maar dat komt omdat mijn kleren snel droog zijn vergeleken met papa's kleren en babykleertjes. Dus een klein deel van een baby was is gedaan. Scheelt weer. Binnenkort de andere spullen en dan alles een plaatsje geven.

De woonkamer was babyproof en geheel schoon voor 2 hele weken. Nu staat het vol met wasmanden omdat ik bezig ben met kleren uitzoeken enz. En dat niet alleen papa laat net als Jazzlynn alle spullen slingeren. Zo komen we er toch nooit? Zaterdag wordt de woonkamer weer onderhanden genomen door mij en is het aan papa om het bij te houden.

Morgen en heel misschien vanavond gaan we aan de slag met de andere slaapkamer. Die moet leeg op een paar spullen na en dan moet het bed erin. En niet te vergeten de ledikant. Dan kan ik het weer helemaal opnieuw gaan inrichten. Maar zo kan ik wel de nesteldrang een plaatsje geven. Ik heb er last van maar ik kan aan bijna niks beginnen omdat ik zo moe ben. 

Is die slaapkamer klaar dan wordt de andere kamer onderhanden genomen. Maar niet door mij gelukkig.

Er moet een luiertas komen. Ik ben er nog steeds niet over uit, weten jullie misschien iets? 
Oh en de bekleding van de kinderwagen stel ik steeds uit. Waarom is dat toch? 

En volgens mij vergeet ik nog meer dingen. Maar dit is nu even het allerbelangrijkste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten