dinsdag 31 maart 2015

Zwangerschapsweek 29

Wat gaat de tijd snel! Bij Jazzlynn ging deze periode zo langzaam en met veel pijn maar nu niet, Gelukkig maar ook. Ik ben vandaag 30 weken zwanger! Nog heel even te gaan. Hoe verliep deze week?
Ik sliep heel veel! Echt heel veel, ik kan zo in slaap vallen. Waar ik eerst amper kon slapen, slaap ik nu heel snel! Ik ben kapot! Gelukkig is de maagzuur wel afgenomen.

We zijn gister begonnen met het laminaat voor Jazzlynn haar kamertje. Op 2 rijen is het helemaal klaar. Dan even stofzuigen en een doek erover en klaar. Dan gaat haar bedje in elkaar en haar kast erin. Dan zoek ik haar kleren uit en daarna doe ik alle babywas voor de kleine man. Maar we zijn op weg met de kamer. 

Ook was ik heel de tijd in de weer met onze kat want die heeft volgens mij een idee dat het niet heel lang meer gaat duren en is continue bij me. De hond daarin tegen heeft volgens mij niet door dat ik zwanger ben. Maar heeft wel een hele erge babytik! Elk babytje moet en zal ze zien. Niet zo heel leuk als ik haar uitlaat. Ik ben namelijk van een stoepje gevallen omdat ze een kinderwagen zag. En ik even niet oplette.

Ik heb heel de week naar vandaag uitgekeken! Vandaag is er namelijk weer een echo en controle. Ik weet al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Dit omdat we in een flat wonen. Ondanks dat we een lift hebben en ik op 10 min lopen (ja echt, Nog geen 1 minuut met de auto!) van het ziekenhuis wonen. Aan de andere kant denk ik oke wel fijn. Maar aan de andere kant ben ik toch liever thuis als in het ziekenhuis. 

De vluchtkoffer staat ergens in een kamer en moet ik nog inpakken. Dit kan ik nu wel doen want ik heb een geboorte pakje gekocht op de braderie. Helaas was er niet zoveel te vinden dit keer.

Het aftellen is nu echt begonnen! Nog 7, 8, 9, 10 weken. Of ga ik tot 42 weken uitzitten? Dan is het nog 12 weken. Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten