zondag 29 maart 2015

Welke verzorgingstas?

Na een paar dagen flink wat storingen te hebben met het internet. En dus alleen via mijn mobiel wat te kunnen doen. Denk je na al die luiertas zoektochten dan toch de perfecte luiertas te hebben gevonden. Helaas is dat dus niet zo. Ik moet dalijk voor Jazzlynn en een baby spullen mee vervoeren. In mijn gewone tas past gewoon niet alles. En ik vindt het fijner om hem aan de wagen te kunnen laten hangen. Die tassen zijn of te duur en wel je smaak of totaal niet je smaak maar ze voldoen wel aan je eisen. Keuzes..
Ik laat nu mijn keuzes zien. Komende week komt de favoriet van papa online. Ja, ik kan niet kiezen en hij dus wel.

Deze licht grijze schoudertas met soft leather look heeft een leuke rode sleutelhanger, een verschoningsmatje, 2 geïsoleerde flessenhouders en diverse handige opbergvakken. Met de losse schouderriem met drukknopen kun je de tas makkelijk bevestigen aan je kinderwagen of buggy.

Ik vind hem mooi maar voor 2 kinderen toch niet zo praktisch. En ook nog eens duur. Al kan ik hem ook als gewone tas laten doorgaan.
Een zeer ruime luiertas van Babymoov. Een wandeling, een dag met vrienden of een weekend met oma en opa ... de luiertas past zich aan, aan elk soort uitje! Met een hand te gebruiken door de gemagnetiseerde metalen sluitingen.

De prijs van deze tas valt wel mee en hij heeft ook een mooie uitstraling.
Deze luiertas heeft een buitenzijde van suède en is naast deze bruine versie in verschillende andere kleuren verkrijgbaar. De tas is met de meegeleverde riempjes makkelijk aan de kinderwagen te bevestigen. Inclusief verzorgingsmatje, geïsoleerde flessenhouder en los tasje voor opbergen van (bijv.) vieze kleertjes.

Deze tas heeft wel iets maar voor een zomerkindje denk ik toch weer neh! Al staat de prijs me wel aan.
Beaba Verzorgingstas Stockholm Naturel / Grijs
De verzorgingstas heeft een brede opening aan de bovenzijde, zodat je meteen een goed zicht hebt op de spullen die in de tas zitten. De tas is gemaakt van een waterafstotende katoenen stof. De verzorgingstas wordt geleverd met een fopspeentasje, koel-warm houd tasje, tasje voor vuile was en gespen voor bevestiging aan de wandelwagen.

Deze laatste tas is mijn favoriet! Nu alleen afwachten of het ook deze wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten